Dotaz

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:53:32 CET 2004

At 18:22 28.3.2000 +0200, VA Elektronik - Andel Vladimir ing. wrote:

> [...]

Nevim teda jestli bys vyhovel zadani, ale co se tyka funkce a snadnosti navrhu i vyroby by bylo neporovnetelne lepsi pouzit krokovy motor+1IR zavoru. Po zapnuti budes tocit krokacem az ti nejaka clonka prerusi zavoru, to bude vychozi poloha, a pak uz jen opocitavas kroky a obejdes se bez zpetne vazby ...
BTW: To je jen takovy prakticky napad, vim z vlastni zkusenosti, ze na VS se vse resi co nejsloziteji a hlavne tak, aby to v realu temer neslo pouzit ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv