Rizeni krokoveho motorku

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 11:53:29 CET 2004

> Pujcil jsem si tu desku, ale nenasel jsem tam zadny obvod, ktery
> by delal neco z celym vystupnim bajtem. Jako koncak jsou pouzity
> dva 15 vyvodove integraky a do kazdeho leze 5 dratu z procesoru.

Ja jsem mel od MICROCONu ke zkounani pouze ten
procesor. Vypada to, ze asi nevyuzivaji tak velke
rozliseni, ale pouze 4 bity pro rizeni proudu,
jeden drat pro urceni smeru. Ja jsem jako
vykonove cleny pouzil LMD18245, ktere jsou presne
podle tohoto popisu. Pro rizeni pouzivam 2051.

Martin Locker
e-mail: locker@vosrk.cz