Komunikace po 220V

Oldrich Kepka hw
Středa Březen 17 11:52:20 CET 2004

>karta
>

>k 2. pod akou verziou Windows???....9x alebo NT?...co sa tyka bodu 1 je to
>celkom jedno,
>ale pre ovladac je to rozhodujuce...

Pokud by jste meli zajem, tak jsem schopen napsat driver (modul) do Linuxu.

Ja bych mel trochu bujnejsi predstavy.
Coz takhle mit v kazdem slozitejsim zarizeni interpretr java bytecodu a pres
sit mu ho (ten bytcode) cpat treba do EEPROMky (viz. simple RTJ). To by pak
umoznovalo upgradeovat jeho "firmware". K tmuto ucelu by sla teke vyuzit
technologie Jini. Ale to je asi trocho moc.

S pozdravem
Oldrich Kepka

Daląí informace o konferenci Hw-list