TCP/IP embedded stack.

Oldrich Kepka hw
Středa Březen 17 11:52:20 CET 2004

>Dobry den !
>
>Tak to jste celkem dobry, ja jsem zatim zvladl IP/ICMP/UDP/SLIP v C pro
>NEC78xxxx a potrebuje to
>8kB RAM a 10kB FEPROM. (Je fakt, ze hodne zabiraji DEBUG hlasky).
>Slape celkem slusne, odpovi na 100000 ICMP paketu (Ping) bez chybicky.
>Neuvazujete o zverejneni svych praci ?

Jakozto priznivec Linuxu to urcite udelam. Jen si musite chvilku pockat
jelikoz prave probiha zkouskove obdobi. A ja tomu chci dodat jeste nejakou
stabni kulturu a poradne to odladit.

Jinak to umi pasivne cekat na navazani spojeni. Aktivni navazani odhaduji
tak na den za dva prace. Dle je treba udelat nejakou ubecnejsi podporu pro
timeouty, jelikoz tento problem je hodne HW dependent. Je to ale jen
TCP/IP/UDP/ICMP. Takze to neobsahuje linkovou vrstvu (PPP, SPLI, atd). Jsou
tam pouze volani (my sitari tomu rikame SAP)pro tuto vrsvu ve smyslu:

int8_t send(uint8_t* addr, uint8_t* data, uint16_t length);

void begin_receive();
void receive(uint8_t b);
void end_receive();

Styk s vyssimi vrstvami je podobny jako u Barkeley schranek. Je zde i
podpora vice spojeni, to ovsem znacne zere programovou pamet (je to blbe
napsany to by taky chtelo upravit (den)).

Zatim to bylo ladeno jen s packet driverem pod do$em a s Linuxem si to
rozumelo velice dobre.

Omlouvam se za vsechny hrubky.
S pozdravem
Oldrich Kepka