UUUSSSSBBBBB

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:52:18 CET 2004

On Mon, 5 Jun 2000 =?iso-8859-2?Q?=22Z=EDka_Ale=B9=2C_Ing=2E=22?=@regina.gin.cz wrote:

> 	Uz jsem ovsem zazil i boardy, kde misto pojistky byl v napajeni
> klavesnice rezistor a pak   se z toho dalo tahat tak 100 mA. Delal jsem ve
> firme, ktera prodavala pocitacove registracni pokladny, ze zacatku jsem se
> snazili napajet rucni scannery carovych kodu z klavesnice, ovsem po spatnych

Ono to napajeni z klavesnice je vyhodne - ten scaner ty data pere do pc
jako kdyby jste mackal klavesy a staci na to jeden konektor/mezikus.

> zkusenostech (u nekterych boardu po rozsviceni scanneru spadlo napajeni
> klavesnice pod 3 V) jsme si radsi vyvadeli 5 V na volny pin u sirokeho COMu.

Kdyz uz se na to neda spolehnout, mozna by bylo lepsi do toho kryciho
plechu v PC dat nejaky nestandtartni cannon a uvnitr PC na nej pridelat
klasicky FDD/HDD napajec. Nemusi se tak nic letovat v PC a mate k
dispozici +5V +12V s docela velkym odberem.

|                             petrsi@jcu.cz                              |