Spinani zateze

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 11:52:18 CET 2004

Je jsem kdysi resil rozjezd vlacku pomoci NE555 + vykonovy tranzistor na
konci (je to uz moc let byl tam jeste bipolar dnes bude nejlepsi nejay
IRFxxx nebo BUZ11 nebo 12) a chodi to perfektne. Na prozjezd vlacku se
opravdu hodi pulsni regulace. (je to dano charakteristikou tech motoru)
Vlacek se rozjede naprosto plynule a je mozna i pomala jizda (a sviti i
zarovky na lokomotive :-))

   Michal Poupa