Ovladani mobilni telefonu

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:52:17 CET 2004

Rychlost komunikace je naprosto bez problemu 1 zprava za sekundu,
pri znalosti a respektovani vlastnosti zarizeni se z toho da
vynutit vic. Da se posilat zprava o 160 sedmibitovych znacich ASCII.
Pozor - SMS je nespolehliva sluzba. Nespolehliva mineno
v technickem smyslu, tj. ze obcas nejaka zprava nedorazi a odesilatel
se o tom nedozvi. Protokoly je standardizovany dva, tzv. PDU format
- na ten klidne zapomente, pokud nechcete speciality a text - uplne
jednoduchy. Na ucely ktere zminujete (treba dalkove ovladani topeni,
hlaseni ze spadl server, ze vam kradou auto apod) to docela staci.
Jako dokumentace je nejlepsi navod od GSM modulu, adresy tu nekdo
uvadel.
Ales Prochaska