Seriovy terminal

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:52:16 CET 2004

Zatim mi schazi ta cast do PCcka, ktera emuluje COMport, takze pouzivam dva
kusy WWW8052 (http://8052.lphard.cz) a pres ne tuneluju seriovku z haly, kde
stoji stroj na stul k programatorovi.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)

-----Puvodní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]za uživatele
Serych@Panska.CZ
Odesláno: 7. června 2000 10:48
Komu: Multiple recipients of list
Predmet: RE: Seriovy terminal

Myslim, ze velmi vhodne (alespon me takova vec citelne schazi) by bylo
zabudovat do toho (nebo vymyslet jako pridavnou vec "remote terminal".
Priklad na vysvetlenou. V zavrene serverovne je ustredna programovatelna po
RS232. Je k tomu specialni soft. Moc by se mi libilo mit v serverovne na
pocitaci pripojenem RS232kou k ustredne neco, co by data z COM portu strcilo
prostrednictvim TCP spojeni po siti na pocitac ke me na stul a tam by se to
tvarilo zase jako emulace COM portu tak, aby ten soft od ustredny nepoznal,
ze komunikuje prostrednictvim site TCP/IP.