Seriovy terminal

Tomas Dresler t.dresler
Středa Březen 17 11:52:16 CET 2004

Makra budou, jenze to delam teprve ctvrty den.... Proto je uz
v menu rezervovano nekolik polozek :)
Nemate nekdo nejaky napad, jak na makra? Nejakou predstavu mam, ale
neznam konkretni pozadavky. Nebo nemate nekdo popis nejakeho rozumneho
rozsireneho skriptovaciho jazyka?

P.S. urcite to pobezi jako interpreter

Menit konfiguraci za chodu pomoci maker - pridavam do ToDo.
Diky.

Tomas Dresler