Seriovy terminal

Jan Dohnal dohnal
Středa Březen 17 11:52:16 CET 2004

Uvital bych:

* prepinani parametru linky behem komunikace - napr. vyslat jeden bajt z
  paritou 1, a pak nekolik bajtu s paritou 0 (viz adresovani u RS485)

* jednoduchy skriptovaci jazyk - lze ho samozrejme nahradit plug-in
  funkcemi, ale zda se mi zdlouhave a komplikovane studovat API nejake
  aplikace abych pro ni mohl napsat plug-in. To uz muzu napsat vlastni
  programek s vyuzitim nejake komunikacni knihovny.

	S pozdravem

								Dohnal