zamek

Tomas Mainzer mainzer
Středa Březen 17 11:52:16 CET 2004

Rovnez zdravim.
nejsem si jist jaky druh el.zamku mate na mysli, lec zabezpeceni
automobilu, domovnich dveri (a trezoru) na bazi klavesnice vyrabela
fy. Elko Stovicek,
Taborska 6, Plzen. tel/fax. 019/44719, tel. 019/7248161.
Pokud poslete blizsi specifikaci jsem Vam schopen rici, zda zamek splnuje
Vase pozadavky, nebot jsem na jeho vyvoji spolupracoval.
S pozdravem

Tomas Mainzer