Kolik cyklu unese Atmel 2051

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:52:13 CET 2004

Ja to taky nepocitam, ale taky se mi stalo, ze atmel takto trapeny a pote
pouzity v zarizeni se po roce castecne prepsal. I kdyz to mohla byt nahoda.
Proto doporucuji do zarizení pouzit novy a z duvodu spolehlivosti, i kdyz
treba nechcete blokovat cteni, zablokovat alespon zapis.

Andel

Zdravim

Podle udaju vyrobce by mel snest az 1000 cyklu...ale zatim jsem to
neoveril...
jinak taky palim obcas hlava nehlava a zatim v pohode...

ByE milan
-----Původní zpráva-----
Od: Serych
Odesláno: 12. června 2000 13:56
Komu: hw-news
Kopie: Serych
Předmět: Kolik cyklu unese Atmel 2051

Dobry den.
Ma nekdo zkusenosti s tim, kolik programovacich cyklu unese Atmel? Zatim
ladim soft hlava nehlava, temer bez simulace. Narvu tam soft, Atmela
zastrcim do patice v hardwaru, zjistim, zda a jak to funguje, prepisu
soft a
cely cyklus opakuji. Moc to nepocitam, ale odhaduji, ze uz ma Atmel za
sebou
takovych 50 cyklu. Muzu byt klidny nebo mam vice simulovat a mene casto
Atmela prehravat?

      Jakub Serych