Dancall

Radek Svagr ignor
Středa Březen 17 11:52:09 CET 2004

MM> A muzu se zeptat, jak to mate udelane? Potreboval bych neco podobneho do
MM> garaze a premyslim, jaky levny mobil na to mam shanet. A trocha inspirace
MM> nikdy neskodi.

MM> Mate vyvedeny jen kontakt od tlacitka a ten ovladate nejakou elektronikou?
MM> Vola to jen na jedno cislo?

Ano. Vyvedene jedno tlacitko + vyzvaneni (na pripadne spinani
cehokoliv) .  Staci 1s nechat sepnute
(treba relatkem od alarmu, nebo jen prostym spinacem na dverich)
 a vytoci to nastavene cislo. Pokud mi to jde na mobil, vim hned
podle cisla o co jde, pokud na pevnou, uslysim sirenu....

Dancall je podle meho nazoru idealni vzhledem k cene a spolehlivosti.
V zadnem pripade nedoporucuji Phillips Fizz. Ten tuhne a sam se
vypina, coz je pro tuto aplikaci krajne nevhodne.

Jako SIM Oskartu opet vzhledem k nizke cene.

--
Radek Svagr