Kde sehnat kryt pred LED dislpay?

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:52:09 CET 2004

At 13:47 14.6.2000 +0100, odehnk1.edu@mail.cez.cz wrote:

>Ahoj Libore,
>
>plati Tvoje nabidka vseobecne. Stacil by me obycejny obdelnikovy tvar. Budu
>delat novy citac tak chci zakryt displej. Nejaky plexi mam.

Jo samo, to neni problem. Uz jsem to nase CNCcko naucil frezovat podle HPGL, takze priprava dat v Corelu je maximalne jednoducha.Akorat zatim nemam plynuly posuv v ose Z (klasicky-nejsou penize), takze tam si nemuzes vymyslet nejake slozitosti, ale pro ramecky na displej to IMHO stejne nepripada v uvahu. Kdyz mi posles plexi a vykres tak ti to udelam.
BTW:My delame okynka tak, ze po obvodu ofrezujeme takovy osazeni, ramecek pak vlozis zezadu do diry v panelu a to osazeni slouzi jako doraz a taky na prilepeni. V rezu to vypada asi takhle:
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv