Magnety

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:52:09 CET 2004

On Wed, 14 Jun 2000 Serych@Panska.CZ wrote:

> [...]
> ni drzi presne definovany vzduchovy polstar udrzujici presne definovanou
> vzdalenost hlava - povrch. Ta vzdalenost je za provozu disku IMHO pouze
> nekolik vrstev molekul vzduchu. Jestli uplne kecam, tak me opravte, ale
> takhle jsem to vzdy cetl v materialech tykajicich se principu funkce HDD a
> tak take pravi moje zkusenost z rozebranych HDD (zejmena jsem mel tu cest
> rozebrat si par tech starych disku velikosti suplete, jeden nadherny dokonce
> velikosti temer psaciho stolu (SCSI disk 512MB z dob, kdy byly bezne tak

Skoro bych Vam to uveril, ale ouha - uz jsem ji par rozebral, takze vim
o cem mluvim. Kdyz vytahnete plotnu z raminek s hlavickami, 'pricucnou'
se hlavicky k sobe a da to praci je 'odlepit' . V 3.5" disku (Seagate
40MB) jsou ty magnetky velke asi 3x5 mm, ale magnetuji slusne.

|                             petrsi@jcu.cz                              |