Krystal s ATMELEM

Ing. Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:52:09 CET 2004

Dobry den,

> Zdravim,
>
> 1.Nema nekdo tuseni jak daleko muze byt krystal 12 mega od ATMELU
> 2051, aby
> spolehlive fungoval ?  Potreboval bych ho vysunout a odstinit od okoli.

nevim, co presne potrebujete od ceho odstinit, ale co rusi, nebyva krystal,
ale procesor...

> 2. A ted se mozna zeptam blbe.  Mam na jedne desce nekolik Atmelu a chtel
> bych tam dat jeden krystal pro vsechny, bohuzel nevim jestli je to mozne.
> Zatim tam mam co svab to krystal a dva kondiky a zda se mi to zbytecne. Da
> se to minimalizovat ?

Jiste to jde, pouzil jsem to u jednoho zapojeni, je potreba propojit vystup
oscilatoru ATMELa s krystalem na vstup oscilatoru ATMELa bez krystalu. Me to
fungovalo na 15cm, vic jsem nepottreboval. Samozrejme by slo postavit
oscilator s posilovacem (74HC(T)...) a tento signal vest ke kazdemu ATMELu
(coz Vam vsak zvetsi ruseni do okoli...)

Hynek Sladky