Krystal s ATMELEM

PaPouch papouch
Středa Březen 17 11:52:09 CET 2004

> 1.Nema nekdo tuseni jak daleko muze byt krystal 12 mega od ATMELU 2051,
aby
> spolehlive fungoval ?  Potreboval bych ho vysunout a odstinit od okoli.

Myslim, ze nejlepsi by bylo pouzit externi oscilator, treba nejaky v DIL od
EPSONA.

> 2. A ted se mozna zeptam blbe.  Mam na jedne desce nekolik Atmelu a chtel
> bych tam dat jeden krystal pro vsechny, bohuzel nevim jestli je to mozne.
> Zatim tam mam co svab to krystal a dva kondiky a zda se mi to zbytecne. Da
> se to minimalizovat ?

Pouzivame to v nekolika zarizenich, k Atmelu, ktery ma krystal doprucuji dat
hradlo 74HC14, za nim to rozvetvit, trochu dodrzovat zasady pro vf spoje. A
pokud je spoj dlouhy (nebo to vede pres konektory na jinou desku) tak k
"nekmitajicim" Atmelum zase 74HC14.

Fuguje to prima, akorat to nekdy komplikuje zivot pri ladeni programu.

Papouch