Krystal s ATMELEM

David.Belohrad@localhost.localdomain David.Belohrad
Středa Březen 17 11:52:09 CET 2004

jestli to chcete dobre odrusit, mel byste navic pouzit ctyrvrstvou desku. jinak
ty krystaly se daji udelat tak, ze se pouzije XOSC napr. od epson a rozvede
se do vsech atmelu (fungovalo mi to i bez bufferu, pro 3 atmely naraz). je to
sice trosku drazsi, ale clovek ma potom zajistenou precizni synchronizaci.
samozrejme toto reseni musi byt natahnano na sebe, protoze prilis dlouhe vodice
zari skoro jak antena :). Trochu zmirnit se to da zarazenim cca 100R odporu
hned za oscilator.  jinak v tech starych '51 rusila nejvice linka ALE a PSEN,
ale je nutne si davat pozor, jestli tam mate napr. HF Osc. nebo spinany zdroj -
to jsou take priciny  ruseni. d.