Krystal s ATMELEM

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:52:08 CET 2004

Davat krystal daleko jsem nezkousel a ani nepotreboval. Protoze krystal
kolem sebe potrebuje kapacity, nemela by mu vadit ani rozumna kapacita
privodu proti zemi.Take indukcnost privodu jen krystal preladi max. o
desitky ppm. Kazdopadne vadi kapacita paralelne ke krystalu, takze mezi ty
privody bych natah trochu tlustsi zem.
2. Z vystupu (vyvod 4) lze budit nekolik dalsich Atmelu do vyvodu 5. Kdyby
jich bylo hodne, lze nektery dalsi pouzit jako zesilovac a z jeho vystupu
budit dalsi do vstupu.