Kolik cyklu unese Atmel 2051

ing. Zdenìk Snásel zd.sn
Středa Březen 17 11:52:08 CET 2004

Zdravim,
Krasne to vypocty. Zapracuji si to do ISO.
Zkusil jsem si emulator a 80c537 a atmely 2051 a musim rict ze emulator je
vec dobra , ale kdyz se prejde do realneho casu tak je lepsi ten ATMEL. Taky
je treba vzit v uvahu ze smazani epromky trva 15 minut a smazani Atmela
mrknuti oka.
Tady ten testovaci chudak uz jede v nekolika aplikacich. Vzdy se to na nem
vyzkousi a az to chodi tak se to napali do cisteho.
No a az zaslouzene odejde udelim mu titul a pujde do kose.
Zatim je na cisle 702.  Uz to bude mit brzo za sebou.
Zdenek
zd.sn@volny.cz

> S tim naprosto souhlasim. Prepalovani je IMHO jednodussi a levnejsi ( u
Atmela) nez nejake slozite a drahe simulatory apod.
> BTW:Sice mi uz nekolik Atmelu odeslo (vetsinou nejdou smazat nebo nejde
naprogramovat nejaka adresa), ale IMHO to nebylo poctem prepsani, stalo se
mi to i u pomerne cerstveho kousku.