K-BOX

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:52:00 CET 2004

Ja jsem tyhle krabicky pred casem take zvazoval, ale nakonec jsem se
priklonil k hotovym krabickam. Prece jenom kvalita provedeni treba od OKW
je neporovnatelne vyssi nezli ty vyrezavane skladacky. YMMV.

J. Hanzal

>K-Box Office CZ
>Staudinger s.r.o.
>?itn? 50
>38411 Netolice
>tel/fax: 0338-324920

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East