Seriovy port PC

PaPouch papouch
Středa Březen 17 11:51:53 CET 2004

Pouzivame tutez komponetu, ten problem s prerusenimi tu je. Nejak jsem to
zatim neresili, ale je to hloupe, ze jsou COM poveseny na stejna preruseni.

Ale vim ze proramatori tu delaji treba to, ze com1 je mys, com 2 komunikuji
s necim pres komponentu Async32 a com3 maji pripojen paralelne a v
terminalovem okne sleduji komunikaci.

Papouch