Prepinac na monitory

lubosv lubosv
Středa Březen 17 11:51:53 CET 2004

Aspon co viem ja, tak vela beyne dostupnzch video prepinacov /mechanicke aj
elektronicke/ maju prave ten problem, ze pri vyssich frekfenciach maju
problemy s kvalitou obrazu, co je sposobene ich internym zapojenim. Pre
velke obrazove rozlisenia na vysokych screen refresch je frekfencia bodu
prilis vysoka a ten prevodnik nieje navrhnuty tak, aby tieto
vysokofrekfencne signaly korektne previedol. Nato musi byt skustocne dobre
riesene zemnenie a tienenie. Samozrejme, ze nesmie chabat ani kvalitny video
switcher.
Tie prepinace su hlavne urcene do serverovych zostav, kde sa predpokladalo,
ze tie obrazove frekfencie a rozlisenia su niekde okolo SVGA na 60Hz, co uz
dnes nieje pravda.
Jednym z parametrov, ktore ovplyvnuju kvalitu video signalu su aj VGA kable.
Prepojovacie kable za 60,- su obycajne audio kable, co je max.
1024x768/60Hz. S tymi lepsimi to chodi aj na 85Hz, ale je to zriedkave a do
kablu nevidite.
Tento problem som musel riesit nakupom kvalitneho prepinaca za 280,- USD na
4 PC a chodi mi to bez akychkolvek problemov aj na rozliseni 1152x864 na
96Hz. Ja to pouzivam na ptrepinaie monitorov na na spracovanie videa.
 Neviem ci som pomohol, su to moje skusenosti vdaka ktorym dnes vieme
prenasat VGA aj na vzdialenost 120m pri 120Mhz dot rate.

Lubos