hledam UPS

Bad gibbon gibbon
Středa Březen 17 11:51:52 CET 2004

A nedalo by sa vyviest z obycajneho APC BACK UPS dva k?ble
a pripojit tam napr.180Ah olovenn? akumul?tor???

Uz som nad t?m rozmislal pouzit to na nap?janie t?ch eko-ziaroviek
ked vecer opekame, grilujeme, pijeme a podobne veci. V prirode
nie su zasuvky :-)))

Taky 300W zalozny zdroj totizto vyde lacnejsie ako 300 W menic.
A je tam aj elektronika nab?jania toho aku, co je u toho menica treba
riesit
zvlast.

Bad Gibbon