hledam UPS

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 11:51:52 CET 2004

Mozna dalo, to je prave jedna z veci, ktere nevim, jestli UPS
delana treba na 80 Ah akumulator zvladne nabijeni 180 Ah (resp.
v mem pripade 400 Ah). Jinak reseni s malou UPS a velkym externim
akumulatorem by bylo i cenove idealni, jen se bojim, ze v ni
bud odprasknu elektroniku nebo zkratim zivotnost na tolik,
ze odejde UPS driv, nez dojde k prvnimu vypadku v siti.
  Urcite by se to dalo nejak zbastlit, jenze tolik casu
zase nemam. Takze hledam, jestli to nekdo neprodava uz hotove.
Ales Prochaska