mazani PROM

Petr Laščák hwsoft
Středa Březen 17 11:51:48 CET 2004

Dne Thu, Jun 29, 2000 at 03:42:00PM +0100, nam Jiri Zuska pise:

> Dobry den,
>
> mate prosim nekdo zkusenosti s mazanim PROM u jednocipu v plastovem
> pouzdre - bez okenka. Konkretne jde o MC68HC11E20 v PLCC.
  Ehm, ehm mazat Eprom tam kde je vyrazena ? Dle katalogu Motoroly
  je to special se 2 kByty EEprom !!!!! (oznacena ale 68HC811E2)
  jestli je to novinka s OTP tak jeden HC573 a 28C64.
  Toto pracuje vsude (tedy i u mne ;-)).

> Slysel jsem, ze to jde pomoci zubarskeho rentgenu. Uspesne reseni
> odmenime.
    Jestli je to jak pisu vyse tak bootstrap mod a ladovat

> S pozdravem
> Jiri Zuska
    Mnoho stesti
--

*                     Petr La???k                      *
*    LITES a.s. v?voj elektronick? po??rn? signalizace *