schema mikrovlnky

ing. Zdeněk Snášel zd.sn
Středa Březen 17 11:51:47 CET 2004

Zdravim,
Nemuzu souhlasit, rozbory sice zjistily , ale vyrobci mikrovlnek se proti
tomu brani. Obchod je obchod. Nejzavaznejsim problemem je deformace
bilkovinove zakladny v potravine. Zatimco klasicky pripravena potravina
obsahuje plnohodnotnou bilkovinu, potravina ,ktera prosla mikrovlnami ma tu
strukturu deformovanou ne-li roztristenou.
Pak je otazka jakym zpusobem to organismus da dohromady.
Zdenek