Zjisteni dojezdu okna

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:51:45 CET 2004

>     No, oni jsou tam treci spojky, ale silu to ma jako bejk.
>     Kdyz vidim, jak to
>     v zime utrhne namrazu...  hlidat to jenom koncovymi
>     kontakty, to by byla
>     dobra gilotina...
>

>     > Ja bych rek, ze tohle neni cesta. Podle me to musi
>     vyjit z mereni
>     > zaviraci sily, at uz neprimo pres ampery nebo otacky motoru
>     > nebo primo treba umistenim odpruzenim pohonu a
>     spinacem. Ty motory
>     > byvaji dost silne a tu ruku tam klidne muze nechat
>     treba male dite.
>     > Urcite na to bude i nejaka norma.
> [...]

Podobny system jsem videl u zasouvacich dveri do objektu - dvere byly k
mechanizmu pripojeny pres piezo snimac tlaku. Nechalo se to nastavit tak, ze
to bez problemu zastavil nafouknuty balonek.

Nevim na jakem principu to pracuje u CD ROM, ale nektere mechaniky poznaji,
ze pri otevirani narazily na prekazku a opet se zavrou - mozna by to take
slo pouzit (po nalezite uprave).

Roman K.