pic 16c57 HELP

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 11:51:44 CET 2004

Vazeni panove ctouci tuto konferenci.

Mam nasledujici problem a uz me to pekne s..e.
Napsal jsem si ulohu pro PIC 16C57 a pro jistotu
jsem to nejdrive napalil do mazatelne verze  x/JW.
Po odzkouseni jsem potreboval zmenit nejake casy,
dal jsem obvod do mazacky a po nasledne kontrole
v programatoru mi to hlasi, ze nejsou smazane pojistky.
Protahnul jsem mazaci cas a ..... opet nic. Po nacteni je
oscilator nastaven na LP, WDT na OFF a CP na ON. Pri prvnim
napaleni jsem CP vypnul, jiste. Programova pamet je
cista a pojistky ne a ne premluvit. Pouzivam mazacku
EPROM-UV-ERASER z GM a programator PICQUICK.
Nema to svetlo nejakou blbou delku nebo intenzitu ? Mate
s tim nekdo nejake zkusenosti ?
Diky za vsechny reakce.

Tom