programator PIC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:51:42 CET 2004

>Potreboval by som pracovat s PIC16F873 /4,6,8/ s PIC16F87X Family.
>Potreboval by som vyriesit programovanie, /popr. simulaciu/ a rad by som
>pracoval priamo s MPLABom od microchipu /resp. podobnym SW/ .

Tak to jeste asi nevite, do ceho jdete ;-). MPLAB bych hodnotil jako 'velmi
vzdaleny intuitivnimu ovladani', mam-li byt slusny. Osobne pouzivam PFE
(Programmers File Editor) + Dosovy MPASM. Funguje k me spokojenosti, ale YMMV.

>Nema niekto
>schemu zapojenia kompatibilneho programatora, typu PRO MATE II Unversal,

Snad PROPIC2, ma ve sve Gold verzi moznost ovladani Vpp.

>PICSTART Plus Entry Level / malo by to byt zopar suciastok + konektor/,
tak aby
>bezal s uvedenym SW.

Publikovano je schema obstarozniho PICSTART B.

>Popripade by som uvital Vase skusenosti s programovanim tychto chipov
>asemblerom, C, Pascalom,  HW zapojenim , napajanim, zapojenim krystala ap.

Assembler viz vyse. C - zkousel jsem demo z www.bknd.com , vyslednym kodem
jsem byl prijemne prekvapen. Bohuzel demo umoznuje generovat jenom 1kW
programu, takze se neda na nic kloudneho pouzit. (To Bent zrejme moc dobre
vedel...) Pascal nepouzivam a co vim, tak snad existuje jen ve forme
shareware.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East