Oprava zdroje PC

Josef Nechvil josef.nechvil
Středa Březen 17 11:51:40 CET 2004

Dostal se me do ruky odpaleny zdroj z PC.
Je to klasicky zdroj AT s TL 494.

Vymenil jsem prakticky vse v primarni casti zdroje:
pojistka, vyk rezistor, dve usmernovaci diody, oba spin. tranzistory
a dva rezistory pripojene v bazi tranzistoru (2.2 ohm).
Kdyz tento zdroj zapnu, tak na vystupu je pouze asi 1 V
a zdroj divne vrci (brumi, asi 50 Hz).
Nemate nekdo zkusenosti s opravami techto zdroju ?
Je mozne, ze je jeste neco odpalene v sekundarni casti zdroje, nebo
muze byt poskozeny (i kdyz se me to nezda) transformator ?

Diky,
Josef

PS: Uprava zdroje na vetsi napeti je opravdu snadna.
Ja jsem zmenil hodnoty odporu na pinu 1 a zavedl vazbu z +12V vystupu
(puvodne byla vazba z +5V vystupu). Takze uz mam potrebnych 15V :-).