Oprava zdroje PC

Josef Nechvil josef.nechvil
Středa Březen 17 11:51:40 CET 2004

Petr Simek wrote:

> Kondenzatory jsou OK ?

Zda se, ze jo. Zkousel jsem je merit a zkratovane nejsou.
Taky jsem zkousel davat jine z jineho zdroje a taky nic.
A pri mereni na zapnutem zdroji je na nich asi 160 V
jako na fungujicim zdroji.
Taky tu nekdo drive psal, ze jeste musel menit
budici tranzistor u budiciho trafa. Tak to zkusim a
napisu to sem. Ale az zitra.

Josef