Repro ARO835

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:51:39 CET 2004

At 00:24 10.7.2000 +0200, AZE wrote:
>Vazeni,
>dostaly se mi do ruky (ci spis do rukou) dva
>starsi basove reproduktory ARO835 4 Ohmy.

Ja sice nevim, co je to zac (alespon 15" s litym kosem?), ale pokud je kos a magnet trochu kvalitni, je nejlepsi ty repraky zabalit a poslat Cimbalovy do Valasskeho Mezirici a on z toho udela super repraky. Jinak lakovani memrany jsem zkousel, dokonce specialnim lakem od Visatonu, ale IMHO je to uprava spis pro design nez pro funkci. Rozhodne lak z nekvalitniho repraku kvalitni neudela.
BTW:Ale uznej, ze jsem ti hned neporadil, abys to hodil do popelnice ;->
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv