Pajeni SMD

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:51:39 CET 2004

At 11:14 10.7.2000 +0200, SSOU Vodochody s.r.o. wrote:
>Rad bych se zeptal, kde v Praze je nejaka firma ktera umi bezpecne a levne
>zapajet SMD soucastku. Jde mi o vylozene kusove mnozstvi (1-2 ks) a
>konkretne jde o ADuC812 (ma to vyvodu vice nez dost - je to pouzdro PLASTIC
>QUAD FLATPACK 52 pin).

To zvladnes sam, staci ti nekde sehnat trochu pasty na reflow a horkovzdusnou pistoli. Plosky na plosnaku potres pastou ( chce to trochu cviku), polozis do nej pavouka a horkovzduskou to ohrivas, az se pripaji. Je ale dobre mit plosnak s maskou ...
Jinak by to mela umet kazda firma kde osazuji SMD. Budou to delat stejne, akorat, ze pretaveni udelaji v peci.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv