Prijem DCF

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 11:51:38 CET 2004

Mohu se zeptat na co potřebujete takovou přesnost?

Ještě mně napadá podívat se do té krabičky - je li to možné a zavést tam
hodiny externě (hodiny, minuty,sec).

Nebo jen zavést externě hodinový signál a hodiny nastavovat ručně.
Vyděl jsem takhle hodiny - syntetyzátor URE (používá se třeba k
synchronizaci nosné a AM středovlnných vysílačů) který má
vstup OMA nebo DCF. Přesný signál 100 Khz byl zaveden do hodin - ty se
nastavovali pouze 2x ročně na letní/zimní čas
Syntetyzátor má přesný termostatovaný krystal takže nemá větší problémy
běžet 2-3 dny samostatně.