Telefon

Miloš Kabelka elima
Středa Březen 17 11:51:38 CET 2004

Enika Nova Paka ma obvod CYG2100, který obsahuje Hookswitch,
Ring Detector, prepetovou ochranu, gyrator, tranformator
a ochranu zener. diodami. Je to tedy udelane pro data, ale
mozna to nekoho bude zajimat. Kusova cena je 649,00 bdph.
Kdyby to nekdo chtel zkusit, tak uz tam mam nejakou slevu.
Neni to ale certifikovane pro CR.

              +----------------+
              |              1o| Line 1
              |              2o| Line 2