Repro ARO835

AZE aze
Středa Březen 17 11:51:35 CET 2004

Maji solidni lity kos a myslim ze i dost dobre magnety
(Tesla snad ani jine nez dobre nedelala),
ale prumer membrany je cca 12". Asi by nebylo marne
se ve Valmezu zeptat. Nemas na ne kontakt?
Dik za tip.
AZE

----- Původní zpráva -----
Od: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Odesláno: 10. července 2000 21:35
Předmět: Re: Repro ARO835

> Ja sice nevim, co je to zac (alespon 15" s litym kosem?), ale pokud je kos
a magnet trochu kvalitni, je nejlepsi ty repraky zabalit a poslat Cimbalovy
do Valasskeho Mezirici a on z toho udela super repraky. Jinak lakovani
memrany jsem zkousel, dokonce specialnim lakem od Visatonu, ale IMHO je to
uprava spis pro design nez pro funkci. Rozhodne lak z nekvalitniho repraku
kvalitni neudela.