VW system konektor
Petr Pivoňka
PivonkaP
Středa Březen 17 11:51:34 CET 2004
Nezajima mne ani tak ten pocitac, jako ten konektor
1. Jen jsem zvedavy jak veci funguji a co se s tim da delat, kdyz treba chci
pripojit na dverni spinac alarm, tak se musim promerovat po dratech v aute a
tomhle konektoru by mohlo byt ledacos. Nevim jak se jmenuje(aby se o nem
dalo neco zjistit) a co umi, a zajima me to. V HWBooku jsem ho nenasel :-)
>>> k alarmu ti to asi moc nepomuze
2.Existuje firma, ktera dela upravu nastaveni zapal. jednotky u Felky 1.3
MPi.
Tato uprava ma mit za nasledek nepatrne zvyseni subjektivniho vykonu (tj
"lip to jede", presne udaje samozrejme nemam) a pokles spotreby az o cca 0,4
l/100km. Vim, ze je vzdy neco za neco a zajimaly mne podrobnosti (napr.
porovnat parametry upravene a puvodni jednotky).
>>>takovejch firem je u nas mraky. Samozrejme inzerujou zlepseni vseho, ale jednotku programuji zasahem do datove mapy v epromce ridici jednotky, ne z diag. konektoru. Z neho se da nastavit jen nekolik malo parametru a diagnostikovat stav cidel a akcnich clenu. U konkurence (Opel atd.) jde delat chiptuning i po ser. kabelu, protoze rid. jednotka umoznuje in-chip programovani. Ale VW pokud vim toto neumi.
To, co mne zajima,je asi firemni know-how, pokud ale vis, jake povahy je ta
uprava a co ma za nevyhody, mozna by to bylo zajimave.
>>uprava meni hlavne pole pro predstih, mozna akceleracni privstrik a ochuzeni smesi. Dale pak vetsinou posouva omezovac o par set ot/min. nahoru, nekdy i volnobeh (obzvlast u 1.6 55kW). Narust max. vykonu je u atmosferickych benzinaku tak max. 5-10%, ale vetsinou se zlepsi akcelerace a nekdy i snizi spotreba.
Petr Pivonka
Další informace o konferenci Hw-list