VW system konektor

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 11:51:34 CET 2004

Nezajima mne ani tak ten pocitac, jako ten konektor

1. Jen jsem zvedavy jak veci funguji a co se s tim da delat, kdyz treba chci
pripojit na dverni spinac alarm, tak se musim promerovat po dratech v aute a
tomhle konektoru by mohlo byt ledacos. Nevim jak se jmenuje(aby se o nem
dalo neco zjistit) a co umi, a zajima me to. V HWBooku jsem ho nenasel :-)

2.Existuje firma, ktera dela upravu nastaveni zapal. jednotky u Felky 1.3
MPi.
Tato uprava ma mit za nasledek nepatrne zvyseni subjektivniho vykonu (tj
"lip to jede", presne udaje samozrejme nemam) a pokles spotreby az o cca 0,4
l/100km. Vim, ze je vzdy neco za neco a zajimaly mne podrobnosti (napr.
porovnat parametry upravene a puvodni jednotky).

To, co mne zajima,je asi firemni know-how, pokud ale vis, jake povahy je ta
uprava a co ma za nevyhody, mozna by to bylo zajimave.

Petr Pivonka