analyza hlasu, drive hlasova synteza

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:51:31 CET 2004

> rozpoznavat rec tak spolu zalozime firmu a rucim vam zato ze do roka a dne
> patrime do stovky nejvyznamejsich svetovch firem a tempem rustu
prevalcujeme
> i Billa.

Neda mi to, abych se taky nepridal. Na toto tema vysel kdysi clanek v
Circuit Cellar, kde to bylo postavene na jednoduchy motorole. Ale, jak sam
autor priznava, dokaze rozpoznat jen mluvciho, ktery ta slova namlouval -
tam opravdu uvadi uspesnost okolo 90%. Ale neni tam rec o rozpolozeni
(stupni opilosti ;-))

Nekdo tu zminoval i obvody OKI, ktere nabizi ELATEC. Studoval jsem manual a
ztratil zajem - ty obvody umi rozpoznat par pevnych :-(( slov, jazyk je
podle typu - uz si nepamatuji presne jake jazyky podporuji, ale cestinu ne
;-))). Ta pevna slova byla dana analyzou mnoha desitek mluvcich - pisou to v
manualu. Mimo to si tam muzete nahrat vlastni slova, ale jsou opet zavisla
na mluvcim.

Jarda