Galvanika & anodova ochrana

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:51:30 CET 2004

1) Mozna by stalo za uvahu zmerit, jaky je rozdil mezi teplotou vody a
teplotou povrchu nadrze. A jaky je rozdil teploty v ruzne vysce nadrze. Ale
jestli odborna literatura rika striktne zavrtat se dovnitr, pak tady konci
veskere diskuse. Z materialu by asi bylo nejlepsi stribro, ma vynikajici
tepelnou vodivost. Samozrejme upevnene pres PEEKovy mezikrouzek.  :-)

Pro prumysl nepochybne existuji teplotni sondy v nejruznejsim provedeni,
ale DS1820 jako senzor bych neocekaval. Spise PT100, pripadne s prevodnikem
v hlavici a vystupem 0-10V, 4-20mA...

2) Tyce musi byt z materialu mene uslechtileho, nezli zelezo a vodive
spojene s nadrzi. V uvahu by snad prichazel zinek.

J. Hanzal