Prijem DCF

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 11:51:30 CET 2004

Jo, to je hezke a realne. Jenze to chce sirsi prijimac, alespon 1KHz, aby se
ty znacky nemrsily. Takze i kvalitni signal.  -:(((
                                                                    Andel

podle http://www.hw.cz/docs/dcf/dcf.html

------
Pri mereních ve vzdálenosti 300 km od vysílace bylo zjišteno maximální
kolísání 37 us ve dne a 50 us v noci.
---------

To je dusledkem sireni (ve dne je draha vln jina nez v noci)

    Michal Poupa