zosilovac pre PC

Ing. Ludek Frejvald frejvald.hw
Středa Březen 17 11:51:29 CET 2004

Zdar !!!
V A-Radiu (2/98 strana 16)) vyslo zapojeni na takovej zesilovac,ale je to i
predzesilovacem,kterej je pri pripojeni ke zvukovce na nic. Neni to nic supr,ale staci si podle doporucenyho zapojeni  TDA2009 postavit zesilovac kterymu staci +12V
za zdroje v PC, je stereo a asi 10W. Zkousel jsem to a jede to pekne,ale musel jsem dat do serie na vstup asi 10kO odpor (uz si to nepamatuju kolik), jinak se to
rozkmitalo !!