Hon na lisku

Ondrej Tesar ondrej.tesar
Středa Březen 17 11:51:29 CET 2004

Toto schema je PRESNE to same schema, ktere zde probiha pod nazvem
"Vyhledavani automobilu" Sam jsem ho jiz take neuspesne stavel...Jak
vidim nejsem sam a zatim se to nikomu nepovedlo dovedst do funkcniho
konce. Jedine co me jeste napada je jako prijimac postavit "indikator
sily pole" s feritovou antenou a ruckovym merakem. Je to jen napad a
zatim jsem to nestavel. Zatim mohu jen doporucit, aby to podle soucasneho
schematu nikdo nestavel.
Ondrej Tesar