presny generator z GPS

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:51:29 CET 2004

Kdyz sem hledal podobne moduly, zjistil jsem, ze stoji v CR cca kolem
6000Kc, zatimco nejjednodussi prijimac GPS se vsim vsudy stoji kolem 8000Kc.
Zda se mi, ze pokud clovek nechce vyrabet neco, kde by je uplatnil po
desitkach ci stovkach kusu, skoro se nevyplaci nezaplatit si ty klavesy a
displej. Vite snad o nejakem levnejsim modulu(dvanactikanalovem)?

				Jakub Serych