hlasova synteza

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:51:29 CET 2004

Dnesni mobily maji vse tak v cca 2 svabech. V tom jednom, co se stara o vse
od analogu pres GSM kodek, az po modulaci je vse site na miru prave pro GSM
telefon (je v tom zpravidla dvojity DSP s PROM firmwarem) a myslim, ze by se
to tezko predelavalo k jinym ucelum. (Druhy se stara o VF cast.) Navic kde
to sehnat a kde k tomu sehnat odpovidajici dokumentaci? To je pro smrtelnika
naprosto tabu. Zkuste se po tom poohlednout po Inetu a pochopite. Stahnete
si pulmegove PDFko, uz Vam tluce srdicko radosti, ze je to to, co hledate, a
kdyz to otevrete, zjistite, ze je v tom jedna fotka chlapka v kravate, co
telefonuje mobilem, par strohych technickych udaju a plno marketingovych
kecu.

Navic GSM kodek nepracuje po pismenech, ale po 20 ms usecich. Obavam se, ze
ony tabulky by musely byt prinejmensim brutalne velke. Syntetizovat by
takhle mozna slo, ale rozpoznavat urcite ne.

					Jakub Serych