2x UART u Atmela

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:51:20 CET 2004

At 20:47 23.7.2000 +0200, Karol wrote:
>Co tak DS87C520 od DALLAS-u ( ma 2xUART, 2xDPTR,Watchdog,1k RAM na cipe,
>...).
>Naviac ma skrateny instrukcny cyklus, takze pobezi rychlejsie.

Taky me napadlo pouzit nejaky procesor primo se dvema UARTama, ale ja tehle procesor neznam. Ma to FLASH jako Atmel? Soft se bude asi prubezne dodelavat a vyvijet, bude potreba ho dostkrat prepalit. Je nekde dostupny programator+soft?

>Je vsak dost
>drahy

To by mi nevadilo, jde o jeden kus. Kolik asi stoji ?

- lacnejsie
>riesenie je pouzit DS80C320 bez 1k RAM, ale je nutne pouzit externu EPROM.

No jo, ale nez ji smazu a prehraju tak to trva dlouho. To bych to nedoladil ani do duchodu :->
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv