Programator z Obecnice

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:51:20 CET 2004

At 19:37 23.7.2000 +0200, Tomas Marn wrote:

>No, mozna to bude tim ze jsi skoncil u *.bat,  ne??  hi.

Ale ne. Ja v Delphi taky programuju, ale zrovna tohle bych v Delphi nechtel. To jedne ze by to byl jeden soft zaroven se slusnym editorem, ktery opravdu na jedno zmacknuti tlacitka zkompiluje zdrojak a naprogramuje to. Ale pokud bych mel psat program v nejakem textaku, pak ho ulozit, pustit kompilator a pak pustit soft na programovani, otevrit *.bin a pak teprv programovat - tak to bych asi nikdy nic nedoladil :-(.

>Mam to udelany pro par programatoru, tak proc k tomu nedopsat i podporu pro
>"Obecnici"??

Proti gustu ...

>PS: nedosel ti petrolej v lucerne??

Petrolej nepouzivam, hrozne to smrdi. To uz radsi svicku ;->
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv