Zalievanie do plastu/epoxidu

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:20 CET 2004

On Mon, 24 Jul 2000, Ales Prochaska wrote:

> A co je to za epoxid ? Ja beru jako normalni dvanactistovku,

Na krabicce je CHS Epoxy  Kcs 14,-   :-) Uvnitr je na piksle ChS EPOXY 1200
takze mluvime asi o tom samem.

> ta ma dobu zpracovatelnosti tak pul hodiny, pak uz zacne
> rust viskozita tak, ze se ta pena uz vubec nehne. Pri tom
> se zda, ze na dokonale vybublani by byly potreba tak dve
> hodiny, mozna i vic.

Ja s nim obcas zaleval civky v cerpadle (kdyz shorely stary) a po zaliti
jsem obcas do civek pustil proud aby se zahrely aby to rychlejc tuhlo.
Pri zahreti vzdycky utekly bubliny - tak to trvalo asi 4-5 hodin kdy
bubliny utikaly a tedy to bylo dost tekute. Mozna tim zahrivanim se to
driv vytvrdi, ale je to dyl tekuty. Kazdopadne mam pocit ze cim vic
tvrdidla tim je to ze zacatku tekutejsi.

|                             petrsi@jcu.cz                              |