Programator z Obecnice

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:51:20 CET 2004

On Mon, 24 Jul 2000, Toma? Marn wrote:

> Asi se vloudila chybicka, tohle preci neni k ladeni. Jestli ladis pres
> paleni brouku, tak te uprimne lituji.
> Kdyz vykouknes z vokna, tak mozna postrehnes prichod jinych veku.

Kdyby si kazdy mel pro praci s jednocipy poridit HW simulator asi by
s nimi malokdo pracoval - preci jenom zacit s investici XX tisic je
neco jineho nez zkusit programator za par set a monohokrat prepisovatelny
jednochip.

Osobne tento postup taky pouzivam a rekl bych ze mnozstvi nasbiranych
zkusenosti s psanim programu roste s kazdym 'prepalenim' a zkouskou a
pocet chyb pri psani se tim snizuje.

Kazdopadne nejsem si uplne jisty k cemu by mi byl takovy simulator
kdyz zarizeni funguje v realtime, ale ne uplne tak jak by melo. Pak
nejake krokovani nema moc smysl - spis to chce ladici smycky a okukovat
osciloskopem.

Osobne jsem si postavil 'rozsireni' pro 'inline programing' (deset relatek
ktere prepinaji aplikace<-atmel->programator coz odstranuje tu nejhnusnejsi
praci s prendavanim a pak uz je to celkem fajn - v editoru se pise
program, pak se klinutim ve VC prelozi a nahraje do atmelu a uz se muze
testovat dalsi verze :'-)

|                             petrsi@jcu.cz                              |