telefonni linka

PQ quita
Středa Březen 17 11:51:19 CET 2004

Tak se mi podarilo sehnat jednoho technika CT a ten mi rekl, ze
nektery ustredny to umeji simulovat. Ani nemusi byt pripojeny na
ISDN, pro ustredny to proste CT nabizi.
To co jsem videl nejspis bylo za tou ustrednou, takze smula,
chtel jsem si neco takovyho splacat domu.

Dik za odpovedi.

Petr Kvitek

Potrebuju

> Me v telecomu tvrdili taky ze jedne ISDN. Nebyl ten telefon, co
jsi videl, za pobockovou ustrednou ? Ta muze mit vstupni linku
ISDN a pak to chodi i na vnitrnich linkach ...

Objevujte Internet s http://www.centrum.cz
Zalo?te si svuj mail na http://mail.centrum.cz